19 Eylül 2012 Çarşamba

Dilek-Şart Kipi Kullanımı Artması..

    Sakinim. Şu benim için kasvet dolu şehre döndüğümden olsa gerek.

    Anlamsızım. Hayatımın kontrolünün elinden alınması ne demek?

    Kırığım. Hadi hoş olmayan bir rüyadan çıkışa erek.

.
.
.


     Ağzımın tadı kaçık, gözlerimin altı dolu, evet ben artık olduğundan genç gösteren ancak o farkı kapatmaya eğilimli bir insanım.....Buna engel olabilsem...

    Keşke bana da cesur olan insanlarla denk gelebilsem... (cahil değil yalnız, cesaretli)

    Özgürlüğün tadını anlatabilsem keşke insanlara, kokladığınızda genzinizde bırakan kımıltıyı, tattığınızda dilinizde kalan emme isteğini anlatabilsem... Azcık ucundan da tadabilsem...

     Neyin ne olduğunu bilmeden konuşmayan insanlarla aynı mecliste bulunabilsem...

     10 yıl sonra öngördüğüm şeylerin gerçek olmayacağına inanabilsem...

     O kadar büyük bir sinir besliyorum ki içimde yazmaya korkuyorum....Ama yazabilsem...

.
.
.

     Bilmem ki siz ne isterdiniz? Keşke umursayabilsem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder