28 Temmuz 2012 Cumartesi

Nak Knock Ben Geldim.

      Canım sıkıldığında, mutlu olduğumda yazarım, buraya yazamadıklarımı kafama, kafama yazamadıklarımı kağıda, hiç olmadı telefona. Yazmak iyidir aga düşünceyi duyguyu daha bir canlı tutar, konuşmaktan yorulduğunda yazmaya başlamak sonradan enerjini topladığında tekrardan konuşmak en iyisi sanırım. Ama kafayı canlı tutmak lazım tabi konuşmadan yazmak, yazmadan konuşmak da olmaz. Hem şimdiki zamanlarda bilmeden konuştuk, bilmeden yazdık hep, bilmediğimiz çok oldu  ama hiç konuşmadığımız veya  yazmadığımız olmadı. Konuştuğumuzu da yazdık sonra dedik doğru bu iş. En azından dürüstüz ama dikkat etmedik ne dedik ne yazdık. Bence çok önemli konuşan adam da yazan adamda etki sahibidir, ya susacaksın aga yada konuşuyorsan ne konuştuğunu bileceksin. Ben bugün galiba bilmeden birkaç cümle söyledim aslında bilmeden de değil tam toparlamadan söyledim ve içim acıdı. Başınıza gelsin istemem.

      Herşeyi herkesle paylaşmak. Lütfen düşünce konusunda cimri olmayalım kendimize saklamayalım belli şeyleri. Anlatalım aşkımızı, kederimizi... Ben dağa bayıra konuştuğumu bilsem bile konuşurum bazen... Öküzlere ot yeme stratejisi anlatabilecek kadar öküz bir adamım galiba. Zamanında birinin bana yazdığı yazıdan hafımda kaldığı kadarıyla şöyle bir alıntı yapayım : "Reklamcıyım. Ben size hayallerinizi satan adamım. Klasik klasik olduğundan mıdır bilinmez ama pahası daha yüksek olmalıdır belki ender rastlandığından.. Oysa şimdi herkes herkeste olan şeylerde..Moda müzikler vs...Klasikler aslında ölümsüz olmaları sebebiyle değer biçilemez şeylerdir aslında bir bakıma ... Ben size hayalinizdeki klasik arabayı satan adamım... Dostluğumuzun klasik ama hep baki olması umuduyla." Klasik kelimesi biz aslında moda için ne çok kullanırız dimi.? Çok klasik dediğimizde mesela yüklediğimiz anlam klasik kelimesinin taşıdığı anlama hiç benzemez biz modayı herkeste olanı kastederiz. Kafamız karıştı bırakalım. Anlatmaya değmedi bu konu dağa bayıra.

1 yorum: