31 Temmuz 2012 Salı

Kadir misin lan hayat? No more nights no more pain

        En son Parlıament reserve içtigim zamanı cok iyi hatırlarım. Benim için gayet keder dolu birgündü. Bugün ise üstü açık arabayla gezintimiz sonrası Parlıament Reserve'in kötü imajını yıkmak için satın aldım, çok sevdigim night blue dan vazgeçmiştm. Güya geçmişi silecektin samet mert kuplay. Gene silemedin gene beceremedin. Her zamanki gibi bir hayal kırıklığısın . Belki de inanmayı bırakmam ya da başka şeylere inanamam lazım. Uzakta uyurken sen aslında yanıbaşımda yatarken ben onunla ölmeyi göze aldıgım sigaramlayım öünkü en azından param oldugu sürece o beni bırakmayacagını söylüyor.
 
      Aklıma http://winterkisskeepsuwarm.blogspot.com/2012/02/gecmisten-okumalar.html bu geldi. Ne büyük şeylere kadir şu hayat.

   
       Elbet birgün ben olmayacagım. Soyu tükenmiş pandalar gibi özleyeceksin beni.... Başak bir ayıyı boyayıp yutabilirsen ne ala..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder