3 Ağustos 2012 Cuma

Bu hareketi Tanımlayamadım.

      Ankara'ya ara verme çabamda durağım Eskişehir oldu. Bu şehri sizlere anlatacak değilim, biliyorsunuz veya bileceksiniz bir şekilde. Olay burada yaşandı. Evdeyim-Üniv. cad. sonunda bu arada ev- mutfak balkonundayım, kimliği tanımlanamaz şahısı gördüm. Garip bir havası vardı, iyi giyimi, genç vücudu yalnız birşeyler eksik gibiydi de aynı zamanda. Evin baktığı sokağın karşı tarafından usulca yürüyordu, belli vardı bir sıkıntsı. Durdu, etrafına bakındı hafiften göz ucuyla ve eğilip yerdeki daha önceden kullanılıp atılmış olan peçeteyi aldı gayet rahat bir şekilde elini, ağzını ,burnunu sildi ve aldığı yere bıraktı. Bu olay karşısında içime çektiğim sigara dumanı muhtemelen vücudumun bütün kısımlarına kaçtı. Gülemedim, ağlayamadım, bu hareketi tanımlayamadım.. Eh be adamım ben ne diyim ki sana dedim, kaybolan fırtımın yerini doldurmak için bir daha çektim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder