7 Ağustos 2012 Salı

Özür Dilemek Gerekmiş !!!

         Sevdiğini sevmediğine, sevdiğinin de seni sevmediğine inanmak. Saçma bir düşünceyle özünü dışarı çıkaramamak. Özünü çıkardığında insanların korkacağına inanmak. Bu günlerde ismi lazım olmayan bir blog yazarı özünü dışarı saldı. Özendim, aşık olabilecek kadar özendim hem de... Gözlerim doldu... Aşkı bulamamış, aşık olduğu tek kızı kaybetmiş bir insan olarak üzüldüm. Aslında bana gereken aşkta değildi, uyumdu. Hiç uymadık kız arkadaşlarımla şuana kadar birbirimize.. körü körüne gittim birilerinin üstüne... beni herkesin ortasında öpemeyen kızı ne yapayım...Yalnız kaldığımızda beni çıldırtmayan kızı ne yapayım... Her hareketi benim başlatmamı bekleyip ben kendi ayakları üzerinde durabilen bir kızım triplerindeki insanı ne yapayım... Bu zamana kadar bana hiçbirşey vermemiş, çoğu zaman çok önemli gördüğüm şeyleri bile çok kolay şeylermiş gibi değiştirmiş bir insanı ne yapayım... Özür bekler gibi bir de benim ona karşı arkadaşlarından daha uzak olduğumu söyleyen kız, sen ne zaman bana arkadaşlarından daha yakın oldun? Kankan arasa ben arasam, sen düşün, kankanı mı seçersin beni mi? Cevabı biliyorum ve bildiğim için de kankanla beni kıyaslama lütfen. Ben zamanında çok denedim 1. sıraya oturmayı ,olmadı salıverdim, senin istediğin gibi yaşadık hayatı, ilişkimizi ve işte buradayız. Unutma sana aynadan farksız olurum demiştim ilişkide, öyle de oldum her daim. Sen yaptığımız plan sonrası bana verdiğin sözden sonra arkadaşın arayıp gelmelisin dedi diye onun yanına giden insan, üstüne geldiğinde ben arkadaşlarımla kendi tarzımda eğleniyorum diye bana kızan insan... Daha fazlası olduğunu bilen ve bunları bile anlamak için benim anlatmama ihtiyaç duyacak küçük! Beni sinirlendirmenin ne demek olduğunu az çok biliyorsun, sonra gelip o "Diyalektik Yoksunu" beyninle beni yargılar ve hükmü verirsin dimi! Beni bir kez olsun dinlemedin ya kendini ya arkadaşlarını dinledin! Şimdi de onları dinlemeye mahkumsun! Otur azcık "Empati" yap. Ben neler yaptım senin için düşün. Sakın deme bende çok şey yaptım, yapman gerekenleri bile adam akıllı yapmadın. Bir kız arkadaştan beklenileni bile tam karşılayamadın! İşte sana özürüm: Kusura bakma elimden bu kadar geldi!

7 yorum:

  1. Insani yoruyor hep cabalayan taraf olmak. Cabalamak elbette ki insana farkli bir haz veriyor bunu inkar edemeyiz ama donup baktiginda yol alamamis olmak, karsi tarafin sen verdikce daha cok istemesi fakat karsiliginda tek adim atmamasi vs.. Diyecegim o ki, seni anlayan insanlar var. Ve bu bile bazen kismen de olsa rahatlatiyor insani.

    YanıtlaSil
  2. Keşke hoşgörsek, keşke biraz elimizdekinin değerini bilsek, keşke kendimizden önce karşı tarafı da düşünebilsek. Ben bunları yaptığımdan yanlış yoldayım arkadaşım, muhtemelen mutluluk bu halime biraz zor uğrar bu konuda. Anca birbirimizi anlarız, arada konuşuruz, ahlarız, vahlarız ama gene de baktığımızda ne değişen birşey var ne de değiştirebileceğimiz birileri.

    YanıtlaSil
  3. Bugun hayatimda ilk kez psikologa gittim. Neden geldin dediginde 'artik ben de herkes gibi yalniz kendimi dusunmek istiyorum, kendimden once baskalarini dusunmekten sebep hep kaybettim' dedim. Bu buyuk erdem dedi. Ama bana hicbir getirisi yok. O yuzden simdi sana ne desem bos, kelin ilaci olsa misali.

    YanıtlaSil
  4. İlk olarak, psikologa gitmeye korkuyorum tek bir hamlesiyle şu zaman kadar uğrunda savaştığım birçok şeyi etkileyebilir diye. biliyorum anlamayacak anlasa da çare bulamayacak ki deli damgası yedirmesi kısmı anlasa da kötü. Deli miyim? Bilmem.
    İkinci olarak, ben şuan ki halimden hiç mi hiç rahatsız değilim çünkü bu zamana kadar yaptığım iyi ve kötü şeylerin hepsini doğru olduğuna inandığım için yaptım. Kötü şeylerden kastım zamanında onların da doğru olduğuna inandığım fakat sonradan kötü olduğunu farkettiğim şeyler. Neyse Bu yüzden kendimle barışık bir insanım. Benim asıl problemim benim bu halimle dünyanın anlaşamaması bir uyumsuzluk içinde olması. İşte kendime hayat boyu güvenmediğim tek yer burası, acaba böyle olmamak mı gerekiyor ? Daha doğrusu bize verilen "sosyal hayvan" etiketi doğru mu? Kafa şişirmeyeyim, Beni olduğum gibi kabul edebilecek ve benimle uyum içerisinde olabilecek bir TUTKUM olsa fena olmazdı.

    DipNOT: Uyumdan kasıt kesinlikle aynı olmak değil.Anlaşılmıştır umarım.
    DipNOT2: Tutku hemen hemen herşeye karşı olabilir; eş,iş,araba,bilgisayar oyunu, sevgili, aile, ideoloji vs...

    YanıtlaSil
  5. Sonradan aklıma geldi, tanı buldum kendime. tutkusuzluk sendromu.

    YanıtlaSil
  6. Dogru olani yaptigima ben de inaniyorum elbette. Yaptigim hatalardan bile pisman olmayan bi insan olarak. Sadece artik pes ettim sanirim. Insanlari degistiremeyecegimi zaten biliyordum da, bu hallerinden rahatsiz olmamaya calisiyordum, ama zarar veriyorlar bana, ben de herkes gibi olursam zarar gormem belki. Su sira kafam hayatim kadar karisik. Psikolog konusunda, deli damgasi diye bir olay yok, fakat yardimci olabilir mi bana emin degilim, ilkinde pek yeterli gelmedi, ikinci seansta boyle gecerse sanirim o konuda da anlasilmadigima ben de inanicam. Canin sıkılırsa mail atabilirsin. Belki yardimci olamam ama dinlerim ve eminim anlayabilirim.

    YanıtlaSil
  7. Şu sıralar birileri anlasa yeter diyorum zaten, Eyvallah, Sağlıcakla ...

    YanıtlaSil