23 Kasım 2012 Cuma

Yüzünü çevireli çok oldu.

         Seninle bana hayat güzel bir gelecek sunacakken, sen benimle hiç tatmadığın zevkleri tadacakken, ben ise seninle bir nebze mutluluğa ulaşabilecekken bıraktık ya ellerimizi... Sonrasında hep düşündüm, bazen olmasını istersin ya imkansızdır ya sende bende aynı hisler içerisindeyiz yalnız tek sorun var senin bunu hissetmeye hakkın yok! Kaç kere imkansızı çiğnedim ben senin için bir bilsen, kaç kere nelere katlandım bir bilsen... Sen ise hep ürktün, bu bizi bitiren lanet özelliklerinden ilki idi; ikincisi ise inat...

         Diğer insanlara benzetmen de koymadı değil hani, değer ölçülerimi diğer insanların ölçü kaplarına benzetmeler falan.... Ben seni farklı, kendim gibi zannetmiştim bunun için elimde olmasına rağmen başka insanların yaptığı gibi değer kaplarını doldurmadım.. Son zamanlarda biraz dener gibi olmuştum ama olmadı sanırım, yapamadım bana göre değildi...

        Her şey diz dize olmamız ile çözülebilecekken biz ayrı yerlerde yaşamayı tercih ettik, demokratikti en azından haksızlık yoktu sevinebileceğim bir o kaldı şimdi...


        Can çekilir topraktan,
        Cemre düşeli çok oldu,
        Sabır dilerim Allah'tan,
        Yüzünü çevireli çok oldu.

         Saçların omzuna dökülür,
         İnce belin ne güzel bükülür,
         Sızıyla yaram kabuğu sökülür,
         Yüzünü çevireli çok oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder