17 Şubat 2012 Cuma

İlk Kendinde Devrimci Her An...

    Yanlış inandığını bildiğiniz bir insanın inancını yıkar mıydınız sizinki kesin doğru olsa bile? Saldırır mıydınız inancına? Bu, cennete gideceğini bildiğiniz adamı bu dünyanın kötü olduğu kabulünün olduğunu bildiğiniz için öldürmek gibi değil midir? Öldürmek ne zaman iyi bir hareket oldu? Yeni inancının daha iyi olacağını,onu daha iyi yapacağını bildiğiniz için mi yıkıyorsunuz inancını? Peki inancını kendisinin değiştirmesini sağlamak masun dahi olsa intihara teşvik değil midir? Sonuçta bu veya o hareket eski onu öldürecek ve yeni bir o doğuracaktır. Sanırım kimse ölmek istemez ama ölmek bazı öğretilere göre o grubun içinde kalma şartı olarak koşulmuştur. Bazen her gün ölmeniz, her gün öldürülmeniz gerekirmiş. Bazen ise intihara teşvik etmeniz belki öldürmeniz gerekirmiş. Ben hep intihar etmeyi tercih ederim, beni sakın öldürmeyin hatta denemeyin. İntihar ve öldürülmek arasında muazzam bir fark olduğuna inanıyorum. İntihar saf, manipülesiz olduğunda bir aşk, öldürülmek ise her haliyle ihanet ve aldanmışlık haline dönüşüyor.
    Ölmeyen ölemeyen insanlar var hayatta, minimal seviyede dahi olsa devrimci ruha sahip olmayanlar var. Hayatının erken döneminde zaten az miktarda bulunan devrimci ruhlarını, kendilerini öldürme arzularını tüketipte belirli bir zaman dilimine sıkışanlar var. Bense farklı olmak kaygısından uzak bir genç olarak zman tüneline oturmuşum, bu gün yeni doğan bebek, yarın kır saçlı öğüt veren baba, sonrasında ise tekrar hayatının baharında bir genç olmuşum. Ölmüşüm her gün, her an belki şu an. Ölmeyi savunan tek ben kalmışım gibi bakmayın öyle hissediyorum zaten ama inanmıyorum çünkü çokça zamanın adamları var yarını bugününe denk olmayan, has devrimci ve ilk kendinde devrimci her an. Saldırmayınız devrim fikrine benim gibi, paradoksa çevirmeyiniz meseleyi çünkü Necip Fazıl bile demiş,"Ve bir devrim, evvela devrimi devirecek" . Ölmenin önemini kavramanız önemli kendiniz için. Fikre alışmanız ısınmanız önemli. Yetenekleriniz kilitli bu sistemde her ne kadar bilsekte ölmeye en yakın şeyleri denemeliyiz. Ölmeyen ölemeyen insanların ölmesi dileğiyle...Unutmayın sizin gibi her geçen gün devrimcikte yaşlanıyor, alışmak zor geliyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder